miercuri, 4 mai 2011

Rusinea

Fratilor, m-am facut de rusine! Eu! Pitzulica, motan de motan. Mandria mea a fost calcata in picioare si imi vine sa ma ascund de rusine dar, mai bine sa va spun cum a fost... Venisera in vizita la tata niste prieteni de ai lui si, eu, ca sa le aud povestile, dar si ca sa-i am pe toti sub observatie, m-am catarat pe niste perne puse una peste alta si toate pe o plapuma impachetata si asezata pe scaun. Cum nu auzeam decat banalitati legate de politica si de mersul prost al societatii, in cele din urma, am adormit cu atat mai mult cu cat la confortul meu contribuia si faptul ca pernele alea erau moi. Asta va trebui s-o tin minte. Poate le "prind" in viitor sa mai dorm pe ele. M-am trezit in final din cauza faptului ca pusesera muzica lui Ozzy Osbourne si, pe fondul piesei "Secret loser" (mamaaa ce s-a potrivit!), m-am intins, asa cum numai eu pot s-o fac si... am cazut cu toate pernele pe mine in hazul general pentru ca apucasera sa vada si tata cu doi dintre camarazii lui. In timp ce se faceau comentarii rautacioase pe seama mea si a reactiilor mele intarziate pentru ca, spuneau ei, ar fi trebuit sa sar in ultima clipa, eu imi faceam tot felul de planuri razboinice care mai de care mai fanteziste si toate ii vizau pe tata si prietenii lui. Intr-un final, cu imaginea sifonata, dupa ce se terminase prima parte a casetei, am iesit si eu de sub perne si cu o rusine...Si, pentru ca si cireasa sa fie pusa pe tortul rusinii mele, am mai "comis" o chestie in urma careia au ras toti de mine.
Deschisesera usa de la balcon pentru ca sa aeriseasca si pentru a mai "da cate un ochi" la tipele care treceau pe strada si am iesit si eu pentru ca imi place sa ma dau peste cap in ghiveciul ala mare al vecinilor amplasat pe balustrada ce uneste cele doua balcoane. "E clipa mea" am gandit eu vrand sa le arat gratia si usurinta cu care merg pe balustrada desi tata sta la etajul cinci si m-am dus sa ma dau peste cap...Imi place sa ma dau peste cap in ghiveciul ala pentru ca e plin cu pamant si asa ma scarpin si eu mai bine desi tata ma boscorodeste ca ma murdaresc. Da' ce nu ma spal? Si, cand are tata glume in program, nu ma spala desi stie clar ca nu-mi place apa cu toate ca sunt fascinat de ea? In fine...La intoarcere, fiindca aveam soarele in ochi, m-am impiedicat (nu stiu daca va vine sa credeti ca o pisica de calibrul meu se poate impiedica dar e din pacate adevarat) si am fost nevoit sa ma tin cu ghearele de ghiveci intr-o pozitie care li s-a parut privitorilor mei foarte comica la fel ca si faptul ca era s-o iau pe "aratura" si sa cad...
Acum am de gand sa ma duc sa dorm pe masina de spalat si, in timp ce-mi fac siesta, dupa mancarea grozava pe care am ingurgitat-o cu o pofta nebuna pentru ca nu mai mancasem de mult tocanita Whiskas, am de gand sa meditez la cele intamplate ca si la faptul ca am sa raman singur acasa fiindca tata intentioneaza sa plece intr-un loc numit "spital" si, din cate am inteles, mama lui il va insoti nu stiu cum, da'...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu