vineri, 13 mai 2011

Papagalul


Pasaricile astea au un tupeu nemaipomenit! Vin, chiar in dreptul meu (!), si se aseaza pe pervazul ferestrei prin care ma uit! Asa sfidare n-am gasit nici la Basescu (acum stiu cine e: un fel de sef al oamenilor si i se spune “presedinte”) om care-i sfideaza pe cei care l-au ales in fruntea lor prin deciziile idioate pe care le ia alaturi de unul mic, Boc, datorita caruia am ramas eu fara ficat fiert pentru ca, asa cum v-am spus, din cauza crizei, tata nu mai are bani pentru strictul meu necesar. Tot nu inteleg de ce nu-i baga oamenii pe astia doi la puscarie… Dar, sa revenim la subiectul meu, la pasaricile astea pe care le studiez in timp ce mananca firmiturile puse de tata. Tare m-as juca cu ele… Asa cum m-as juca si cu Poppy, papagalul lui tata , “cioroiul” cum ii spun eu fiindca el croncane (cel putin asta e parerea mea) nu ciripeste ca celelalte pasari . Doamne cat ma enerveaza pasaroiul ala. De cand l-a adus tata toti sunt in jurul coliviei lui si-l alinta si vorbesc cu el incercand sa-l faca sa scoata pe ciocul ala urat al lui cuvinte. Dar eu cred ca-i prea prost si nu-i in stare… Pai, cum sa fie in stare sa vorbeasca avand in vedere ca el nu face altceva decat sa stea pe una din crengutele alea si sa se infoaie din cand in cand ?? Nu l-am vazut nici zburand. Oricum e prea gras pentru o pasare si deja iar m-a enervat fiindca a trebuit sa aduc vorba de el chiar si aici pe blog. Nu-l pot suporta pe papagal si, totusi, sunt nevoit sa-mi impart singuratatea cu el pentru ca acum tata pleaca destul de des de acasa si ma lasa in compania innaripatului…Am incercat de cateva ori sa-mi introduc armele mele ascutite printre gratiile coliviei dar n-am reusit pentru ca sunt prea musculos. Chiar: papagalul e puscarias. Ha! Ha! Ha! Nu cred ca-l voi prinde, dar am un plan: cand mai deschide tata usita coliviei ca sa-i dea de mancare o sa-i distrag atentia sarind pe pc astfel incat pasaroiul sa poata iesi. Daca iese o comite…
(nota lui tata: n-a iesit, in schimb, Pitzulica e la puscaria nr.2)
_P.S.:Am mai pus odata ieri dimineata insemnarea asta dar, cumva, a disparut...

Un comentariu: