vineri, 13 mai 2011

Distrus sufleteste... dar nu EMO!


Am evadat ! Ha! Tata a uitat deschis geamul de la bucatarie si eu care eram inchis pe balcon am sarit in bucatarie si de acolo m-am dus direct la puscaria pasaroiului avand o gramada de ganduri razboinice… Dar, culmea (!) toate gandurile mele au disparut cand l-am auzit pe papagal spunandu-mi numele ! E drept: n-a zis decat Pitzu si nu Pitzulica asa cum e numele meu intreg. Consternat de noua surpriza mi-am ridicat coada si am ramas cu un picior in aer dar si cu ganduri mai putin intelepte. Adica papagalul vorbeste… Eh, acum sa vezi cum nu ma mai baga nimeni in seama. Poate imi pierd si teritoriul fiindca din punctul de vedere al oamenilor n-am fost cuminte si nu merit altceva decat pedepse atroce. Dand tarcoale coliviei si urmarindu-mi cu mare atentie dusmanul ma gandeam si ca n-ar strica sa ma mai pisicesc din cand in cand pe langa tata ca sa-i “cumpar”atentia. Si, in timp ce ma gandeam eu asa, Cioroiul se infoie brusc iar eu ca un vanator adevarat am incercat sa-i agat o pana ce iesise printre zabrelele coliviei…Puternic cum sunt am reusit sa-i prind pana dar nu stiu prin care joc ciudat al sortii am agatat si colivia care a cazut cu pasaroi cu tot in niste zgomote care pe moment m-au speriat si m-au facut sa sar cu agilitate inapoi.
Dragilor va inchipuiti din care puscarie scriu aceste randuri in timp ce Poppy, papagalul care mi-a distrus viata se lafaie in toata camera lui tata unde a fost lasat liber sa faca ce vrea pana i se repara colivia. Da. Sunt distrus sufleteste… Tata nu ma mai iubeste in timp ce tine la Cioroi. Sunt si singur…Si, cu toate motivele astea care zguduie sufletelul meu de pisoi frumos nu voi fi niciodata un EMO (eu ma omor), adica un sinucigas desi varianta asta exista fiindca, asa cum v-am mai spus, tata sta la etajul 5 si… Eu sunt Pitzulica, motan de motan, blogger si rocker ca tata si daca va mai trebui sa stau pe afara un timp voi sta, dar nici pasaroiului nu-i va fi bine daca-l voi prinde. Cand l-oi prinde.
(nota lui tata: Te iubesc motane! Chiar mai mult decat crezi!)
P.S.: In atentia hotilor:postarile de pe acest blog intra sub incidenta drepturilor de autor care au fost inregistrate ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu