miercuri, 11 mai 2011

Ce-i aia "criza"?


In ultima perioada am auzit foarte des cuvantul asta: “criza”. Ba spunea tata ca “e criza motane si nu-mi pot permite sa-ti mai cumpar ficat asa ca va trebui sa te resemnezi cu whiskasul si cu tocanita”… Ba i-am auzit pe oamenii aia in alb cu care a plecat tata spunanand ca a avut “criza diabetica”… Ba am auzit-o pe mama lui tata spunand ca a facut o “criza de nervi” cand a aflat ca i s-a taiat din pensie…Cert e ca, din cate imi dau seama cu mintea mea de motan inteligent, criza asta e ceva rau cu atat mai rau cu cat ma lasa pe mine fara mancarea favorita :ficatul fiert. Si daca tot e ceva rau care se intampla in lumea asta imi pun si eu intrebarea fireasca: de ce nu se roaga oamenii la Dumnezeu ca sa-i ajute sa scape de chestia asta ? Eu de cate ori m-am rugat la Dumnezeu am primit raspuns rugaciunilor mele. Sau, daca Boc (cine o mai fi si asta?) e de vina pentru criza de ce nu-l baga oamenii la puscarie asa cum face tata cu mine cand “gresesc”? Sau pe Basescu?
Dar, pentru ca oricum problemele oamenilor sunt plictisitoare, trebuie sa va spun ca am vesti mari pentru voi: am descoperit un joc interesant care imi pune la incercare abilitatile mele de vanator. A adus tata un obiect care imi ocupa mai nou tot timpul si pe care il iubesc la nebunie: o minge de ping-pong care se rostogoleste asa de iute incat nu ma pot abtine s-o urmaresc…
P.S.: A promis tata ca ma invata si pe mine ce inseamna politica. O fi mult de invatat?

Un comentariu: